Maisto produktų grąžinimo taisyklės:
19. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
19.1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
19.2. atitinkamai sumažinti kainą;
19.3. grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
20. Šių taisyklių 19 punkte nustatytomis teisėmis pirkėjas
taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios
tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.
22. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 19 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
23. Kilus nesutarimui tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl maisto prekės kokybės, pardavėjas, gavęs pirkėjo raštišką prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 dienas raštu kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o tyrimo rezultatus, kai tik juos raštu pateikia Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, pranešti vartotojui.
24. Išlaidos, susijusios su maisto prekių kokybės tyrimais, apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
25. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 19 ar 23 punktų
reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos
tarnybą, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.